Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Muharrem ayının önemli günlerinden Aşure Günü kapsamında vatandaşlarla buluştu. Can Sofrası, Can Kafe ve Canik Belediyesi hizmet binasında gerçekleştirilen programlarda vatandaşlara aşure ikram edildi.

H Lqvudq W E A Am Qz HBAŞKAN SANDIKÇI'DAN BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI

Aşure ikramı sırasında vatandaşlarla sohbet eden Başkan İbrahim Sandıkçı, paylaşma ve dayanışma kültürünün önemine dikkat çekti. Sandıkçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Aşure; paylaşmanın bereketi, birlikteliğin huzurudur. Can Sofrası, Can Kafe ve belediye hizmet binamızda ağırladığımız kıymetli hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Aşure Günümüz mübarek olsun." ifadelerini kullandı.

OMÜ Tıp Fakültesi’nde mezuniyet coşkusu
OMÜ Tıp Fakültesi’nde mezuniyet coşkusu
İçeriği Görüntüle

H Lqvudn X A A A2 L S0

VATANDAŞLAR AŞURE İKRAMINDA BULUNDU

Canik Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte çok sayıda vatandaş aşure ikramından faydalandı. Program, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının pekişmesine katkı sağladı. Canik Belediyesi, sosyal dayanışmayı güçlendiren etkinliklerle vatandaşları buluşturmaya devam ediyor.

H Lqvudr W I A A Vfig

Kaynak: HABER MERKEZİ