Canik Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışması"nın ödül töreni Canik Macera Parkı'nda düzenlendi. Törene Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Uras, protokol üyeleri, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı.
Sağlık alanındaki projeler değerlendirildi
Yarışma kapsamında gençler tarafından hazırlanan sağlık temalı projeler değerlendirilirken, dereceye giren fikirler ödüllerle taçlandırıldı. Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin sağlık alanında geliştirdiği projelerin önemine dikkat çekerek yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik etti.
CANİKMAN törene renk kattı
Türkiye'nin nüfusa kaydedilen ilk insansı robotu CANİKMAN da ödül töreninde yer aldı. Katılımcıların ilgi gösterdiği robot, etkinliğin dikkat çeken unsurları arasında yer aldı.
Gençlere tebrik mesajı
Başkan İbrahim Sandıkçı, sağlık alanında yeni fikirler üreten ve projeler geliştiren gençleri kutlayarak, yarışmaya katkı sunan tüm katılımcılara teşekkür etti. Etkinlik, ödüllerin takdim edilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.







