Samsun Valiliği'nde gerçekleştirilen Bağımlılık ile Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali Orhan Tavlı’nın liderliğinde, geniş katılımlı bir heyetle yapıldı. Toplantıya Vali/Mülkiye Başmüfettişi ve İZDES-NARKO Projesi Heyet Başkanı Ahmet Deniz, Samsun Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Sabri Kılıç, Vali Yardımcısı Canan Hançer Baştürk’ün yanı sıra İZDES-NARKO projesi heyeti, ilgili kurul üyeleri ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.
KAPSAMLI SUNUM YAPILDI
Toplantı süresince, il genelinde bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen faaliyetler değerlendirildi. Özellikle İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü temsilcileri, kendi alanlarında yürüttükleri önleyici ve iyileştirici çalışmalar hakkında detaylı sunumlar gerçekleştirdi.
"BİRLİKTE MÜCADELE" KARARLILIĞI
Toplantıda, bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin önemi vurgulanırken, toplum sağlığını korumak amacıyla hayata geçirilen projelerin sürdürülebilirliğine dikkat çekildi. İZDES-NARKO projesi özelinde atılan adımların da ele alındığı toplantı, çözüm önerileri ve gelecek dönem planlamaları ile sona erdi.







