İlkadım İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Liman Mahallesi'nde bulunan tramvay durağının yakınlarında bir aracın köpeğe çarparak yaralanmasına yol açtığı ihbarını aldı. Alınan ihbar üzerine emniyet mensupları kısa sürede olay yerine ulaştı.
POLİS MEMURU YARALI KÖPEĞE SU İÇİRDİ
Olay yerine ulaşan polis ekipleri, acı çeken yaralı köpeği sakinleştirmek ve su ihtiyacını karşılamak amacıyla pet şişe yardımıyla su içirdi. Ekiplerin köpeğe su içirdiği o anlar, çevrede bulunan vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.
İLKADIM BELEDİYE EKİPLERİNCE TEDAVİ ALTINDA
Polis ekipleri, olay yerinde yaptıkları ilk müdahalenin ardından durumu İlkadım Belediyesi ekiplerine bildirdi. Adrese gelen belediye görevlileri yaralı köpeği teslim alarak veteriner hekime götürdü. Yaralı köpek, veteriner kliniğinde tedavi altına alındı.




