Canik ilçesinde, Kurban Bayramı öncesi çevre temizliği ve bakım çalışmaları yoğunlaştırıldı. Belediye ekipleri, ilçenin birçok noktasında yıkama, yabani ot temizliği ve genel temizlik çalışmalarını sürdürüyor.

İLÇENİN DÖRT BİR YANI TEMİZLENİYOR

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Canik’in bayrama hazırlandığını belirterek, “İlçemizin dört bir köşesini özveriyle temizliyor, Kurban Bayramı öncesinde yıkama, yabani ot temizleme ve genel temizlik çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.

Resim

Resim

Resim

Vali Tavlı'dan Samsunlu milli sporculara destek
Vali Tavlı'dan Samsunlu milli sporculara destek
İçeriği Görüntüle

Resim

DAHA FAZLA SAMSUN HABER İÇİN TIKLAYIN

Kaynak: HABER MERKEZİ