Canik Belediyesi, ilçe genelinde temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ekiplerin sahada yoğun bir şekilde görev yaptığını duyurdu.

İLÇE GENELİNDE YOĞUN TEMİZLİK ÇALIŞMASI
Canik’in cadde ve sokaklarında yıkama, genel temizlik ve mıntıka temizliği çalışmalarının devam ettiğini belirten Sandıkçı, ilçenin daha temiz ve yaşanabilir bir görünüme kavuşturulması için ekiplerin “dip köşe” temizlik yaptığını ifade etti.

Belediye ekipleri, planlı program dahilinde yürütülen çalışmalarla Canik’in farklı noktalarında çevre temizliği ve hijyen çalışmalarını sürdürüyor. Çalışmaların düzenli aralıklarla devam edeceği belirtildi.
Kaynak: ŞİLA KURUMAHMUTOĞLU





