Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü Deneyap Teknoloji Atölyesi'nde düzenlenen Proje Şenliği'nde öğrenciler, bilim ve teknoloji alanında tasarlayıp ürettikleri projeleri ziyaretçilerin beğenisine sundu. Eğitim yılı boyunca hazırlanan çalışmalar, etkinlikte sergilendi.
Başkan Sandıkçı'dan öğrencilere tebrik
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda öğrencilerin ortaya koyduğu projelerin takdir topladığını belirtti. Sandıkçı, özgün fikirlerin projeye dönüştüğü süreçte öğrencilerin yeteneklerini başarıyla ortaya koyduğunu ifade etti.
'Milli Teknoloji Hamlesi' vurgusu
Paylaşımında "Milli Teknoloji Hamlesi" hedefi doğrultusunda eğitim yılı boyunca çeşitli projeler geliştiren tüm Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü öğrencilerini tebrik eden Sandıkçı, gençlerin başarılarının devamını diledi.







