Samsun Gazi Devlet Hastanesi’nde yapılan taze meyve ikramı, İslam Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı’nın hayır şartı doğrultusunda gerçekleştirildi. Yapılan ikrama Samsun Vakıflar Bölge Müdürü Hüseyin Uysal da eşlik etti.

Mukaddes Emanetler Samsun'da sergileniyor!
Mukaddes Emanetler Samsun'da sergileniyor!
İçeriği Görüntüle

213 YILLIK GELENEK DEVAM ETTİ

Vakıflar tarafından ikrama ilişkin, "Samsun Gazi Devlet Hastanesi’nde tedavi görmekte olan hastalarımıza, İslam Feyzi Efendi Bin Hasan Vakfı’nın hayır şartı doğrultusunda 213 yıllık vakıf geleneği olarak farklı servislerde tedavi gören hastalar ile refakatçilerine taze meyve ikramında bulunulmuştur. Vakıf medeniyetimizin yardımlaşma ve dayanışma anlayışını yaşatma gayesiyle gerçekleştirilen bu hayır hizmetinin kabulünü Yüce Allah’tan niyaz ediyor; tedavi süreci devam eden tüm hastalarımıza acil şifalar temenni ediyoruz" bilgileri paylaşıldı.

DAHA FAZLA SAMSUN HABER İÇİN TIKLAYIN

Kaynak: İHA