Samsun Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Canik ilçesinde meydana gelen ana şebeke arızası nedeniyle su kesintisi uygulanacağını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre, arızanın giderilmesi amacıyla yürütülecek çalışmalar kapsamında Dereler Mahallesi'nde belirli saatler arasında su verilemeyecek.
ANA ŞEBEKE ARIZASI
SASKİ'nin paylaştığı bilgilere göre, Canik ilçesine bağlı Dereler Mahallesi'nde ana şebeke hattında meydana gelen arıza nedeniyle 23 Haziran tarihinde su kesintisi yaşanacak. Kesinti saat 10.00'da başlarken, çalışmaların planlanan takvime uygun şekilde ilerlemesi halinde suyun yeniden verilmesinin saat 14.00 itibarıyla başlaması öngörülüyor.
SUYUN ABONELERE ULAŞMASI ZAMAN ALABİLİR
SASKİ tarafından yapılan açıklamada, arıza onarım çalışmalarının tamamlanmasının ardından şebekeye yeniden su verilse bile tüm abonelerin aynı anda suya ulaşamayabileceği belirtildi. Özellikle yüksek kesimlerde bulunan konutlar ile şebekenin son noktalarında yer alan abonelerde suyun ulaşma süresinin birkaç saat farklılık gösterebileceği ifade edildi. Yetkililer, vatandaşların kesinti süresince mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almalarını tavsiye ederken, çalışmaların tamamlanmasının ardından sistemin kademeli olarak normale döneceğini bildirdi.





