Kayseri’de düzenlenen U15 Türkiye Boks Şampiyonası’nda mücadele eden Samsunsporlu sporcu Ümmügülsüm Arlı, 48 kilogram kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak önemli bir başarıya imza attı.

Canik’te dip köşe temizlik çalışması
Canik’te dip köşe temizlik çalışması
İçeriği Görüntüle

KAYSERİ'DE TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU GELDİ

20-28 Haziran tarihleri arasında Kayseri’de gerçekleştirilen U15 Türkiye Boks Şampiyonası’nda 48 kilogram kategorisinde ringe çıkan Ümmügülsüm Arlı, çıktığı tüm karşılaşmaları kazanarak altın madalyanın sahibi oldu.

SAMSUN'A TEK ALTIN MADALYA

Samsunspor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, Ümmügülsüm Arlı'nın elde ettiği başarının Samsun adına ayrı bir önem taşıdığı vurgulandı. Genç sporcunun, şampiyonada Samsun'a gelen tek altın madalyayı kazandırdığı belirtildi.

TEBRİK MESAJI YAYIMLANDI

Kulüp açıklamasında, Atatürklü armayı başarıyla temsil eden Ümmügülsüm Arlı'nın yanı sıra ailesi ve antrenörü de tebrik edildi. Açıklamada, genç sporcunun başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulunuldu.

Kaynak: HABER MERKEZİ