Kayseri’de düzenlenen U15 Türkiye Boks Şampiyonası’nda mücadele eden Samsunsporlu sporcu Ümmügülsüm Arlı, 48 kilogram kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak önemli bir başarıya imza attı.
KAYSERİ'DE TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU GELDİ
20-28 Haziran tarihleri arasında Kayseri’de gerçekleştirilen U15 Türkiye Boks Şampiyonası’nda 48 kilogram kategorisinde ringe çıkan Ümmügülsüm Arlı, çıktığı tüm karşılaşmaları kazanarak altın madalyanın sahibi oldu.
SAMSUN'A TEK ALTIN MADALYA
Samsunspor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, Ümmügülsüm Arlı'nın elde ettiği başarının Samsun adına ayrı bir önem taşıdığı vurgulandı. Genç sporcunun, şampiyonada Samsun'a gelen tek altın madalyayı kazandırdığı belirtildi.
TEBRİK MESAJI YAYIMLANDI
Kulüp açıklamasında, Atatürklü armayı başarıyla temsil eden Ümmügülsüm Arlı'nın yanı sıra ailesi ve antrenörü de tebrik edildi. Açıklamada, genç sporcunun başarılarının artarak devam etmesi temennisinde bulunuldu.




