TFF'nin açıkladığı 2026-2027 sezonu takım harcama limitleri, futbol camiasında geniş yankı uyandırdı. Kulüplerin mali yapıları titizlikle incelenerek belirlenen limitlerde, Esenler Erokspor 476 milyon 173 bin 702 TL ile en yüksek harcama yetkisine sahip kulüp oldu. Listenin devamında ise Sivasspor ve Iğdır FK dikkat çeken rakamlarla üst sıralarda yer aldı. Öte yandan, belirlenen takvim içerisinde finansal dosyalarını federasyona iletmeyen Boluspor hakkında kritik bir karar alındı. Kulübe harcama limiti tanımlanmazken, gerekli belgelerin tamamlanması durumunda TFF'nin yeniden bir değerlendirme yapabileceği ifade edildi. Federasyon, bu rakamların sabit kalmayacağını; 15 Aralık tarihine kadar yapılacak başvurular ve transfer dönemlerinin kapanış tarihlerinde kulüplerin mali durumlarına göre limitlerin yeniden revize edilebileceğini belirtti.
1. LİG'DE BELİRLENEN HARCAMA LİMİTLERİ
Esenler Erokspor: 476.173.702 TL
Sivasspor: 431.132.006 TL
Iğdır FK: 421.039.095 TL
Sarıyer: 328.665.980 TL
Bodrum FK: 305.291.101 TL
Antalyaspor, Kayserispor, Fatih Karagümrük, Bursaspor, Batman Petrolspor, Muğlaspor: 232.101.948 TL
Ümraniyespor: 160.181.601 TL
Pendikspor: 158.711.721 TL
İstanbulspor: 145.094.559 TL
Vanspor: 139.577.869 TL
Bandırmaspor: 123.144.131 TL
Ankara Keçiörengücü: 108.181.421 TL
Manisa FK: 107.337.579 TL
Boluspor: -






