Alaçam'ın yeni muhtarı 21 yaşındaki Emirhan Çepe
Alaçam'ın yeni muhtarı 21 yaşındaki Emirhan Çepe
İçeriği Görüntüle

Resmi Gazete'de yayımlanan karar doğrultusunda, İnkaya ve Yağınözü mahalleleri sınırlarında yer alan proje alanının ilk etapta değerlendirilecek bölümünde orman vasfından çıkarılma süreci tamamlandı.

"İLÇE İÇİN STRATEJİK BİR ADIM"

Vezirköprü Belediye Başkanı Murat Gül, Besi OSB'nin ilçe açısından stratejik bir yatırım olduğunu belirterek, "Şehrimizin üretim kapasitesini artıracak, yatırımcıya yeni imkanlar sunacak ve hayvancılık sektörünü daha modern bir yapıya kavuşturacak bu önemli projede kritik bir aşamayı daha tamamladık. İlçemize hayırlı olsun." dedi.

DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜR

Gül, sürece destek veren TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve Samsun Milletvekili Mehmet Muş başta olmak üzere milletvekillerine, Samsun Valiliği, Vezirköprü Kaymakamlığı ile AK Parti il ve ilçe başkanlıklarına teşekkür etti.

DAHA FAZLA SAMSUN HABER İÇİN TIKLAYIN

Kaynak: AA