Samsun İl Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele ve Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, sosyal medya platformları üzerinde gerçekleştirdikleri incelemeler sırasında Atakum ilçesi Adnan Menderes Bulvarı Kurupelit Yat Limanı mevkiinde bir otomobilin yayalara ait yürüyüş yolunda seyrettiğini tespit etti.
SOSYAL MEDYADAN YAKALANDI
Siber Suçlarla Mücadele ve Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, sosyal medyada paylaşılan cep telefonu kamerası görüntüleri üzerine detaylı bir çalışma başlattı. Yapılan incelemeler ve yürütülen çalışmalar sonucunda, yürüyüş yolunda yayaların arasında ilerleyen aracı 23 yaşındaki A.Y.'nin kullandığı belirlendi.
EHLİYETİNE EL KONULDU
Trafik ekipleri tarafından yakalanan sürücü A.Y.'nin ehliyetine geçici süreyle el konuldu. Ekipler, yürüyüş yoluna girerek yaya güvenliğini tehlikeye atan sürücüye 9 bin 719 lira idari para cezası kesti. Sürücünün sahildeki yürüyüş yolunda yayaların arasında aracıyla seyrettiği o anlar ise bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.





