Samsun'un Vezirköprü ilçesinde 2023 yılından bu yana Vezirköprü Kaymakamı olarak görev yapan Özgür Kaya, yeni görev yeri olan Bitlis'in Ahlat ilçesine atanmasının ardından ilçedeki görevini tamamladı. Kaymakam Kaya, son mesai gününde makamında ziyaretçilerini kabul ederek Vezirköprü halkıyla vedalaştı.
ZİYARETÇİLERİNİ AĞIRLADI
Gün boyunca gerçekleştirilen ziyaretlerde kurum amirleri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve vatandaşlar Kaymakam Kaya ile bir araya geldi. Ziyaretlerde, görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı Kaymakam Kaya'ya teşekkür edilirken, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.
HATIRA FOTOĞRAFLARI ÇEKİLDİ
Kurum temsilcileri ve vatandaşlar, Vezirköprü'deki görev süresince ilçeye yaptığı katkılardan dolayı Kaymakam Özgür Kaya'ya teşekkür etti. Ziyaretlerin ardından hatıra fotoğrafları çekilerek veda programı tamamlandı.




