22 Haziran 2026 tarihinde X (eski adıyla Twitter) kullanıcıları, platforma erişimde sorun yaşadıklarını bildirdi. Özellikle ana sayfanın yenilenmemesi, gönderilerin geç yüklenmesi ve “Bir hata oluştu” uyarısı, kullanıcılar arasında kısa süreli endişeye neden oldu.
KULLANICILAR “ERİŞİM SORUNU” BİLDİRDİ
Pazartesi günü saat 17.00 itibarıyla bazı kullanıcılar X platformuna girişte problem yaşadıklarını ifade etti. Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımlarda, akışın güncellenmediği ve mesajlaşma (DM) bölümünde de aksaklıklar görüldüğü belirtildi.

RESMİ AÇIKLAMA YAPILMADI
Platformda yaşanan erişim sorununa ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmadı. Sorunun kaynağının teknik bir aksaklık, yoğunluk ya da sistem güncellemesinden kaynaklanabileceği değerlendiriliyor. Kullanıcıların bir kısmı ise yaşanan problemi bağımsız takip siteleri üzerinden raporladı.
Sorunun geçici olup olmadığı ve ne zaman tamamen giderileceği merak konusu olurken, kullanıcılar X’in normal çalışma düzenine dönmesini bekliyor. Gelişmeler yakından takip ediliyor.





