Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ilçede güvenli ve konforlu ulaşım için çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini belirtti. Sandıkçı, yürütülen beton yol çalışmalarıyla ulaşım kalitesini artırmayı hedeflediklerini ifade etti.

GÜVENLİ VE KONFORLU ULAŞIM HEDEFİ
Başkan Sandıkçı paylaşımında, "Canik'imizde güvenli ve konforlu ulaşım için hız kesmeden çalışıyoruz. İlçemizde beton yol çalışmalarımızı yoğun bir şekilde sürdürüyoruz" ifadelerine yer verdi.

BETON YOL ÇALIŞMALARI HIZ KESMİYOR
Belediye ekiplerinin sahada yoğun mesai harcadığını vurgulayan Sandıkçı, vatandaşların daha güvenli ve rahat bir ulaşım imkanına kavuşması için ilçenin farklı noktalarında beton yol uygulamalarının sürdüğünü kaydetti.
Canik Belediyesi, ulaşım yatırımları kapsamında yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarına yıl boyunca devam etmeyi planlıyor. Bu kapsamda yürütülen beton yol çalışmalarıyla hem yol dayanıklılığının artırılması hem de ulaşım konforunun yükseltilmesi amaçlanıyor.





