Canik Belediyesi, ilçe genelinde çevre düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye ekipleri, parklar, yeşil alanlar, yol kenarları ve ortak kullanım alanlarında çim biçme ile yabani ot temizleme çalışmalarına yoğun şekilde devam ediyor.

DAHA TEMİZ VE DÜZENLİ BİR ÇEVRE İÇİN

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, daha sağlıklı ve düzenli bir çevre oluşturmak için çalışmaların belirlenen program dahilinde sürdürüldüğünü belirtti. Ekiplerin ilçenin farklı noktalarında eş zamanlı olarak görev yaptığını ifade eden Sandıkçı, vatandaşların daha temiz ve estetik bir çevrede yaşamalarını hedeflediklerini kaydetti.

5. Nebiyan Doğa ve Gençlik Festivali programı belli oldu
5. Nebiyan Doğa ve Gençlik Festivali programı belli oldu
İçeriği Görüntüle

Yaz mevsimiyle birlikte hız kazanan çalışmalar kapsamında, yeşil alanların bakımının düzenli olarak gerçekleştirildiğini belirten belediye yetkilileri, çevre düzenleme faaliyetlerinin ilçe genelinde devam edeceğini bildirdi.

Kaynak: ŞİLA KURUMAHMUTOĞLU